Altijd perfect. Makkelijk afspraak maken op welke manier dan ook. Reageert snel. Leuke binnenkomst, gezellige dame, weet waar ze het over heeft. En ze geeft goed advies bij huidanalyse, en helpt je altijd met alle vragen. Nette en keurige salon. Blij mee
Topper die Ellen!
Ontspannend!
Altijd goed en gezellig
Fantastische behandeling
super geholpen en weer mooie wenkbrauwen!
Ellen is gewoon een topper, neemt de tijd voor je en maakt er elke keer wat (nagels) moois van!
Ellen is vakkundig en een lief mens. Fijne omgeving om te verblijven, netjes en fris. Ze verkoopt trouwens super producten! De eerste die Echt iets doen voor mijn huid. Ze geeft goed advies en is klantvriendelijk.
Kortom ik ben zeer tevreden en raad haar echt aan.
Professioneel, bijzonder vriendelijk, goed advies.