5.0
gebaseerd op 110 reviews

Heel leuk ontvangen en behandeld. Super tevreden!

Esin - bijna 4 jaar geleden

Mooie salon en fijne behandeling en alle aandacht!

Angela - bijna 4 jaar geleden

Fijne salon om te komen. Netjes, schoon, gastvrij en niet onbelangrijk: fijne producten waarmee gewerkt wordt. Daarbij denkt Ellen mee wanneer ik een vraag heb, of een oplossing zoek.
Kortom ik ben zeer tevreden en voel me prettig bij Ellen, ze is een echte lieverd. Aanrader dus!

Jenny - bijna 4 jaar geleden

Ik heb genoten van de behandeling. Kom ook zeker terug. Ellen verstaat haar vak en ze geeft een heerlijke massage.

Tineke - bijna 4 jaar geleden
Miranda - ongeveer 4 jaar geleden

Ontzettend tevreden met mijn wenkbrauwen, ga zeker terug komen , nog mooier dan ik verwacht had , hele fijne en hartelijke ontvangst, echt een aanrader

Miriam - ongeveer 4 jaar geleden

Ellen is een spontane lieve dame.
Luister goed naar je wensen en is geïnteresseerd.
Heerlijke behandeling en goed advies, top!

Diede - ongeveer 4 jaar geleden

Het is altijd fijn bij jou Ellen!!

Francisca - ongeveer 4 jaar geleden

Zeer tevreden! Leuke salon!

Esmay - ongeveer 4 jaar geleden

Heerlijke genoten.. voel me weer helemaal blij

Samantha - ongeveer 4 jaar geleden