Het is altijd een heel ontspannen behandeling bij lieve Ellen en als je vragen hebt denkt ze met je mee. Ik ben dolblij met haar als mijn schoonheidsspecialist.
Leanne
-
16 dagen geleden
Altijd blij en tevreden over mijn nagels als ik hier vandaan kom
Annet
-
ongeveer een maand geleden
Ellen is enorm vriendelijk, denkt mee en kletst gemakkelijk. Dankzij Ellen is het nooit ongemakkelijk en kan ik zonder ongemak ook de meer intieme lichaamsdelen laten behandelen.
Eva
-
ongeveer een maand geleden
Super gezellig een echte vakvrouw
Frea
-
ongeveer 2 maanden geleden
Miranda
-
2 maanden geleden
Altijd goed en fijn 😊
Lisanne
-
2 maanden geleden
Esmay
-
3 maanden geleden
Super fijn contact! Dankjewel!
Mandy
-
5 maanden geleden
Fijne behandeling, tevreden
Mandy
-
6 maanden geleden
Heerlijke gezichtsbehandeling en massage.
Brandschone salon. Ellen geeft goede en op mij afgestemde adviezen. Gebruikt goede producten. Super blij met haar.
Marinka
-
7 maanden geleden