5.0
gebaseerd op 110 reviews

Het is altijd een heel ontspannen behandeling bij lieve Ellen en als je vragen hebt denkt ze met je mee. Ik ben dolblij met haar als mijn schoonheidsspecialist.

Leanne - 16 dagen geleden

Altijd blij en tevreden over mijn nagels als ik hier vandaan kom

Annet - ongeveer een maand geleden

Ellen is enorm vriendelijk, denkt mee en kletst gemakkelijk. Dankzij Ellen is het nooit ongemakkelijk en kan ik zonder ongemak ook de meer intieme lichaamsdelen laten behandelen.

Eva - ongeveer een maand geleden

Super gezellig een echte vakvrouw

Frea - ongeveer 2 maanden geleden
Miranda - 2 maanden geleden

Altijd goed en fijn 😊

Lisanne - 2 maanden geleden
Esmay - 3 maanden geleden

Super fijn contact! Dankjewel!

Mandy - 5 maanden geleden

Fijne behandeling, tevreden

Mandy - 6 maanden geleden

Heerlijke gezichtsbehandeling en massage.
Brandschone salon. Ellen geeft goede en op mij afgestemde adviezen. Gebruikt goede producten. Super blij met haar.

Marinka - 7 maanden geleden