5.0
gebaseerd op 110 reviews

Super fijne behandeling gehad . goede uitleg gehad en goed geadviseerd . Je bent in goede handen in deze salon . Alles netjes en schoon gewoon top

Lisette - meer dan 3 jaar geleden

Altijd goed!

Mireille - meer dan 3 jaar geleden
Chantal - meer dan 3 jaar geleden

Zoals altijd genoten!! Erg fijne grondige behandeling en geweldige massage!!

Vincy - meer dan 3 jaar geleden

Altijd fijn en gezellig om bij Ellen te zijn. Je heerlijk laten verwennen in alle rust. De tijd die ze voor je neemt en bovenal haar vakman(vrouw)schap en kunde zijn gewoon TOP!

Astrid - meer dan 3 jaar geleden

Ik kom gewoon altijd weer helemaal blij buiten.

Samantha - meer dan 3 jaar geleden

Mijn moeder gaat al jaren met plezier naar Ellen.

Annie - meer dan 3 jaar geleden

Heb een heerlijke behandeling gehad!!
Bij Ellen kom je tot rust!!

Francisca - meer dan 3 jaar geleden

Hartelijk, professioneel. Een aanrader

Gerda - meer dan 3 jaar geleden

Altijd fijn om bij Ellen te zijn! Vandaag weer mijn nagels laten doen en ze zien er weer keurig uit. Ellen werkt heel netjes en neemt de tijd. Aanrader!

Marlies - bijna 4 jaar geleden