5.0
gebaseerd op 110 reviews

Altijd vriendelijk en vrolijk!! Deskundig. Ik verlaat de salon altijd met een goed gevoel.

Julisa - meer dan 4 jaar geleden

Altijd gezellig bij Ellen en een professionele behandeling.

Wilbert - meer dan 4 jaar geleden
Manon - meer dan 4 jaar geleden

Een prettige behandeling 👍

Hanny - meer dan 4 jaar geleden

Ik vond het super gezellig.
Heb weer mooie nagels.

Gerry - meer dan 4 jaar geleden
Frea - meer dan 4 jaar geleden
Monique - meer dan 4 jaar geleden

Fijn en professionele salon.
Aan te raden!

Ria - bijna 5 jaar geleden
Laura - bijna 5 jaar geleden
Esmee - bijna 5 jaar geleden