5.0
gebaseerd op 110 reviews

Het is altijd fijn om weer langs te mogen bij Ellen! Prachtige salon, gezellige sfeer en hele fijne service! Kom er al lange tijd en zelfs nu ik naar Friesland verhuis, blijf ik af en toe gezellig terugkomen!

Tessa - ongeveer 4 jaar geleden

Mijn wenkbrauwen zijn weer in Shape!!
Prachtige Salon !!

Debby - ongeveer 4 jaar geleden

Super voor elkaar. Duidelijke informatie en goed resultaat.

Jessica - meer dan 4 jaar geleden

Fijne salon, goede behandeling
Leuke vriendelijke schoonheidsspecialiste

Ursula - meer dan 4 jaar geleden

Heel vriendelijk en kundig

Annet - meer dan 4 jaar geleden

Heerlijke behandeling in een mooie salon

Janny - meer dan 4 jaar geleden

Ellen is gewoon een Topper.....

Jacqueline - meer dan 4 jaar geleden

Zoals altijd, kundig, snel en goede adviezen!

Jeanne - meer dan 4 jaar geleden

Zoals altijd genoten bij Ellen, perfekte behandeling!! Thnx 😊

Vincy - meer dan 4 jaar geleden

Fijne eerste indruk. Ik ben op dit moment erg onzeker over mijn huid. Ze gaf mij het gevoel kennis te hebben en dat ik in goede handen ben.

Lotte - meer dan 4 jaar geleden