5.0
gebaseerd op 110 reviews
Esra - 7 maanden geleden
Romy - 7 maanden geleden

Heerlijk ontspannen vitamine C behandeling gehad waar constant aandacht was voor nek, hoofd en schouders. Bij sommige salons wordt er tijdens een masker of het intrekken van crème niets meer gedaan maar hier werd de hele tijd een heerlijke massage gegeven. Geen opdringerige verkoop van verzorgingsproducten maar zeer kundig advies. Ik kom zeker terug!

Serin - 7 maanden geleden
Joke - 8 maanden geleden

Een kopje koffie voor t wachten , wat wil een mens nog meer, super dus!

En duidelijke informatie over de producten.

Mieke - 8 maanden geleden

Na een behandelperiode merkte ik een frisse en stralende huid op.

Mina - ongeveer een jaar geleden

Ellen is altijd erg vriendelijk, enthousiast, klets lekker weg die 15 minuten, totaal niet ongemakkelijk. Ook niet op de ongemakkelijke plekken;)

Eva - ongeveer een jaar geleden

Heerlijk en goede behandeling , tot de volgende afspraak .

Miranda - ongeveer een jaar geleden

Zo blij mee! Keurig gedaan en altijd even vriendelijk en gezellig!

Lisanne - ongeveer een jaar geleden

Erg tevreden. Zoala altijd

Janny - meer dan een jaar geleden