5.0
gebaseerd op 110 reviews

Heel vriendelijk en liet mij erg op mijn gemak voelen.

Savannah - meer dan 2 jaar geleden

Een heerlijke massage na het verzorgen van de huid en wenkbrauwen, ik liep de deur uit met goede adviezen om stappen te zetten naar een mooie huid!

Babette - meer dan 2 jaar geleden

Ellen is gewoon super! Ze weet precies wat je wilt en laat je helemaal op het gemak voelen.

Leanne - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijk! Heb onwijs genoten van de heerlijke gezichtsbehandeling, echt pure ontspanning! Daarnaast hele goede adviezen gekregen voor het verzorgen van mijn huid.

Anouk - bijna 3 jaar geleden

Zeer deskundig en aangename sfeer

Annet - bijna 3 jaar geleden

Ellen is een fijn mens, professioneel, secuur en persoonlijk. Prettige omgeving, netjes en hygienisch.
Een aanrader!

Jenny - bijna 3 jaar geleden

Zoals elke keer genoten!!!
Mijn huid voelt heerlijk en de massage is goddelijk 😍 dankjewel Ellen!!!

Vincy - bijna 3 jaar geleden

Ik voelde me welkom! Zeer tevreden over t resultaat . En alles in een prettige sfeer!!

Mieke - bijna 3 jaar geleden

Altijd tijd tekort om nog langer te genieten van een heerlijke behandeling en lekker te kletsen met Ellen.
Ellen is een vrouw die haar werk zeker goed verstaat, maar ook naar haar klanten luisterd.

Danielle - bijna 3 jaar geleden

Er tevreden, zeer de moeite waard, blij weer een goed adresje gevonden te hebben.

Sandy - ongeveer 3 jaar geleden