5.0
gebaseerd op 110 reviews

Ik ben erg vriendelijk ontvangen. Duidelijke uitleg gekregen. Ik werd heel fijn op mijn gemak gesteld. Zeker een aanrader, als je twijfelt, ga gewoon langs!

Eva - meer dan 2 jaar geleden

Fijne vrouw, met kennis in wat zij doet.

Mandy - meer dan 2 jaar geleden

Prettige ontvangst, goede uitleg en voldoende tijd om vragen te beantwoorden. Eerste behandeling prima.

Inge - meer dan 2 jaar geleden

Fijne behandeling wenkbrauwen volgende keer iets donkerder graag. Ellen luistert goed wat klanten willen. Succes jij hebt plezier in je werk! Joke Bakker

Joke - meer dan 2 jaar geleden

Altijd tevreden naar huis!

Marlie - meer dan 2 jaar geleden

Ellen is vakkundig, hygienisch, een prettig mens in de omgang en de salon een fijne, rustige en sfeervolle plek.
Daarbij gwbruikt en verkoopt ze fijne producten.
Een aanrader!

Jenny - meer dan 2 jaar geleden

Ellen heeft een super fijne plek waar je je gelijk welkom voelt. Ze legt de behandelingen goed uit. Erg tevreden.

Mirella - meer dan 2 jaar geleden

Was prettig. Voel me weer lekker glad in mn gezicht.

Anneke - meer dan 2 jaar geleden

Super, gezellig en vriendelijk ontvangen. Prima en duidelijke uitleg en goed geholpen. Op na de volgende keer

Karin - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijk gezichtsbehandeling i.c.m. massages gehad, met een mooie eindresultaat. Ellen is een professionele en lieve fijne vrouw. Praktijk is mooi, schoon en warm ingericht.

Mirjam - meer dan 2 jaar geleden