5.0
gebaseerd op 110 reviews

Weer een heerlijke behandeling! Kan niet wachten tot de volgende ☺️

Marilène - meer dan een jaar geleden

Professioneel, op m’n gemak, vakvrouw!
Een hele fijne ervaring!

Sharon - meer dan een jaar geleden
Irene - meer dan een jaar geleden

Elke 3 weken een gezellig uurtje, nagels weer netjes, helemaal tevreden.

Annemiek - meer dan een jaar geleden

Altijd gezellig

Frea - ongeveer 2 jaar geleden

Ellen is echt een topper! Ze denkt met je mee en weet precies wat je wilt :) Ben heel blij met haar! Ik zou geen andere schoonheidsspecialiste meer willen.

Leanne - ongeveer 2 jaar geleden
Marrit - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd een verwen momentje, fijne behandeling, iets om naar uit te kijken!

Afke - ongeveer 2 jaar geleden

Top!

Sanne - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd gezellig bij Ellen. En ik kom er met prachtige nagels vandaan!!

Bea - meer dan 2 jaar geleden