Weer een heerlijke behandeling! Kan niet wachten tot de volgende ☺️
Marilène
-
meer dan een jaar geleden
Professioneel, op m’n gemak, vakvrouw!
Een hele fijne ervaring!
Sharon
-
meer dan een jaar geleden
Irene
-
meer dan een jaar geleden
Elke 3 weken een gezellig uurtje, nagels weer netjes, helemaal tevreden.
Annemiek
-
meer dan een jaar geleden
Altijd gezellig
Frea
-
ongeveer 2 jaar geleden
Ellen is echt een topper! Ze denkt met je mee en weet precies wat je wilt :) Ben heel blij met haar! Ik zou geen andere schoonheidsspecialiste meer willen.
Leanne
-
ongeveer 2 jaar geleden
Marrit
-
ongeveer 2 jaar geleden
Altijd een verwen momentje, fijne behandeling, iets om naar uit te kijken!
Afke
-
ongeveer 2 jaar geleden
Top!
Sanne
-
ongeveer 2 jaar geleden
Altijd gezellig bij Ellen. En ik kom er met prachtige nagels vandaan!!
Bea
-
meer dan 2 jaar geleden