5.0
gebaseerd op 110 reviews

Ik vindt het altijd gezellig, mooie ruimte en een fijne behandeling

Henja - ongeveer 3 jaar geleden

Altijd super gezellig en ook zeer vakkundig !!

Frea - ongeveer 3 jaar geleden
Tanja - ongeveer 3 jaar geleden

Superfijne behandeling gehad!

Irene - ongeveer 3 jaar geleden
Marja - ongeveer 3 jaar geleden

Zoals altijd weer een heerlijke behandeling bij lieve professionele Ellen!

Inge - meer dan 3 jaar geleden

Het was voor mij de eerste keer. Spannend dus. Maar viel erg mee. Net als de pleister van vroeger, die er in 1 keer werd afgehaald. Weinig tot geen napijn. Beetje gekriebel.

Anneke - meer dan 3 jaar geleden
Esmee - meer dan 3 jaar geleden

Het was super fijn en goed

Diny - meer dan 3 jaar geleden

Fijne uitleg en heerlijke behandeling! Dank je wel en tot de volgende keer!

Afke - meer dan 3 jaar geleden